17,885 +19238 -1353
Kudos
#3984 (Top 1.2466%)
| Kudos/dag | 3.12 |
| Kudos/reaguursel | 21.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4764 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -109 |
17,885 +19238 -1353
Kudos
#3984 (Top 1.2466%)
| Kudos/dag | 3.12 |
| Kudos/reaguursel | 21.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4764 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -109 |
839
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 14.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 16-10-2010 |
| Eerste reactie op | 16-10-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 12:20:28 door Benny Gladjes op Aan de kant er is brand
@ikdenkwat | 22-06-26 | 13:41: Dank voor deze correctie.
3 kudos 2026-06-22 11:42:08 door Jeeb op Aan de kant er is brand
https://verkeersregels.vvn.nl/...
8 kudos 2026-06-22 11:41:48 door ikdenkwat op Aan de kant er is brand
Hij staat in een bij een bocht, magge nie.
0 kudos 2026-06-22 10:02:40 door JanHuyghen op Superheldenentree
Niet voor niets geoefend op zijn broertje.
3 kudos 2026-06-16 10:57:04 door Jacob-Dubbel op Stuurfoutje du jour
daar reed 'ie te recht voor. Ik denk een dikke vette spin.
-22 kudos 2026-06-16 10:25:17 door Uhoortnogvanons op Stuurfoutje du jour
Je analyse ruikt sterk naar poep.
18 kudos 2026-06-14 16:57:59 door MrNice1 op Het WK op de Duitse televisie
Hij lijkt te kijken naar het scherm achter haar wat het live beeld weergeeft. Slimme vent wel.
4 kudos 2026-06-13 09:23:56 door DeOomVanTycho op Buurvrouw vs buurvrouw
MMA
1 kudos 2026-06-09 12:24:53 door BoerkaLover op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
@KijkLinksKijkRechts | 09-06-26 | 10:38: Thanks Mo.
2 kudos 2026-06-09 08:38:22 door KijkLinksKijkRechts op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
De Nederlandse supporter verliest zijn geduld na het doelpunt van Hajj Moussa... de generaal heeft het verknald.
-1 kudos 2026-06-05 14:56:05 door Uhoortnogvanons op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Hé Benny, ben je dom?
0 kudos 2026-05-28 09:37:12 door Half-Sole op De Oranjeselectie van WK2026
Hmm, volgens mij zijn het allemaal oud leerlingen.
3 kudos 2026-05-27 15:18:25 door 58765454653835860538 op De Oranjeselectie van WK2026
docent hoogmoedkunde?
-4 kudos 2026-05-27 13:38:21 door Benny Gladjes op De Oranjeselectie van WK2026
@Kulleke#37654 | 27-05-26 | 15:37: Dat, of voormalig wiskundeleraar.
4 kudos 2026-05-27 13:37:10 door Kulleke#37654 op De Oranjeselectie van WK2026
U bent rijschoolhouder?
0 kudos 2026-05-27 12:19:01 door Benny Gladjes op Gezellig potje Wordfeud spelen met een bankmedewerker.
@Loosecanon | 27-05-26 | 12:18: De relatie met mijn comment mis ik. Buiten dat heb je gelijk.
2 kudos 2026-05-27 10:18:09 door Loosecanon op Gezellig potje Wordfeud spelen met een bankmedewerker.
Ja, maar voorlopig is ze werkeloos. Ik ken de situatie niet, maar in deze arbeidsmarkt hoef je niet lang werkeloos te zijn.
0 kudos 2026-05-26 13:44:34 door Pimmetjes op Bizar bloedgevecht in de trein
@Louisvangaal | 26-05-26 | 14:58: Iets met huisregels waaraan je je conformeeert door het gebruikmaken van het OV.
1 kudos 2026-05-26 13:38:56 door Johanvb op Bizar bloedgevecht in de trein
Je ziet hoe die gast reageert als hij ziet dat hij gefilmd wordt. Door continue hijgerig de beste plek te zoeken zodat je een uniek filmpje hebt voor Dumpert of de socials kan je juist de boel escaleren.
En omdat de een er wel terughouden mee om kan gaan, maar anderen niet, mag niemand het.
Het is net als met Russel Crowe, als een het verziekt, verziekt hij het voor iedereen.
0 kudos 2026-05-26 12:58:19 door Louisvangaal op Bizar bloedgevecht in de trein
Maar het heet 'openbaar vervoer'.
14 kudos 2026-05-26 12:45:56 door Fervent op Bizar bloedgevecht in de trein
Demonstreren in de stationshal vindt de NS dan weer prima.
10 kudos 2026-05-26 12:33:40 door iwane75 op Bizar bloedgevecht in de trein
Er is vast verschil tussen filmen en bewijsverzamelen.
0 kudos 2026-05-20 15:58:57 door HeelStijl op Stand by me, gezongen door man in rolstoel
Wat nou? Ik doe dit graag als 70-jarige.
0 kudos 2026-05-19 15:30:52 door Timw12345 op Ik ben er klaar mee
En waarom zou dat niet mogen? staat toch geen leeftijd bij.
-7 kudos 2026-05-19 13:10:50 door cabrão op Ik ben er klaar mee
*mag*
0 kudos 2026-05-17 19:27:20 door Kameleon4 op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
zijn inhaalactie aan het afmaken die hij 5,3 km geleden ingezet heeft met zn veredelde brommobiel
5 kudos 2026-05-17 18:05:45 door VanUitDeZolderkamer op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
@talafadil Waarschijnlijk zijn er geen vrouwen en of kinderen in uw leven maar zodra u dat wel heeft kunnen deze acties best wel een verontwaardigde reactie uitlokken met het idee dat hij ook op de auto met uw gezin had kunnen knallen.
20 kudos 2026-05-17 17:37:53 door DeBennieDeKok op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
Alsof die loser enige verantwoording voelt om zijn gedrag te verklaren.
-99 kudos 2026-05-17 17:20:57 door Rest in privacy op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
Klikspaan.
13 kudos 2026-05-14 07:11:21 door 1234ikweethetooknietmeer op Iemand bedreigen
Zal niet z'n eerste keer zijn
4 kudos 2026-05-01 22:01:05 door PSHH op Bowlen met lange mouwen
Benny BMI heeft gesproken.
4 kudos 2026-05-01 19:42:49 door Liegebeest op Bowlen met lange mouwen
Feeder gespot.
2 kudos 2026-04-29 15:47:46 door HalloAllemaal op Beelden steekpartij Golders Green, Londen
@sendy221 | 29-04-26 | 16:46: Precies. Pang roepen is alleen voor tijdens het oefenen.
3 kudos 2026-04-29 15:40:57 door Kirchroatsjer op Beelden steekpartij Golders Green, Londen
In Engeland hebben de reguliere agenten op straat geen pistool. Ze heebn daar een speciale afdeling, armed police, die hebben de wapens.
0 kudos 2026-04-29 14:53:34 door Benny Gladjes op Beelden steekpartij Golders Green, Londen
@sendy221 | 29-04-26 | 16:46: Ik wist niet dat de agenten geen vuurwapen hadden. Dank voor de info.
6 kudos 2026-04-29 14:46:58 door sendy221 op Beelden steekpartij Golders Green, Londen
Zonder een pistool gaat dat heel lastig. Ze kunnen wel pang roepen maar weet niet of dat zo efficiënt is
-1 kudos 2026-04-21 12:08:35 door Luchtbakker op Wat doen jullie in MIJN MOERAS?!
Maar niet deze soort. Dit is een Canadese gans.
0 kudos 2026-04-12 07:48:27 door Aleksandr op Onthulling standbeeld van eerste honkman Ichiro Suzuki van de Mariners
@altijd-guus | 11-04-26 | 23:34: Ik word altijd zo moe van mensen die voor Google antwoordapparaat spelen....Als je dan perse wilt reageren doe dan "jawel hoor, google maar eens" ofzo. Niet alsof je al jaren in Tokio woont.
-1 kudos 2026-04-12 06:25:19 door Kameleon4 op Onthulling standbeeld van eerste honkman Ichiro Suzuki van de Mariners
je hebt niet goed geluisterd naar Arie en Bastiaan (https://www.dailymotion.com/vi... Busu
-1 kudos 2026-04-12 05:17:18 door Jurksel op Onthulling standbeeld van eerste honkman Ichiro Suzuki van de Mariners
Als een tegenstander mij 'domkop' of 'sukkel' zou noemen, zou ik het eerder aandoenlijk vinden en hem een aai over de bol geven. Beiden gelijk.
5 kudos 2026-04-11 21:34:42 door altijd-guus op Onthulling standbeeld van eerste honkman Ichiro Suzuki van de Mariners
Wat ben je toch ook een BAKA (domkop), een echte AHO ( sukkel) Yatsu (Kan vertaald worden als "vent" of "jongen", maar heeft een negatieve connotatie en wordt gebruikt om op iemand neer te kijken.)
Kusottare Betekent letterlijk "strontraper" en wordt gebruikt als "klootzak" of "smeerlap".
0 kudos 2026-04-05 21:08:57 door ijgenweis op Geen homerun voor jou, makker!
Ne hodde kum mi
154 kudos 2026-02-10 15:14:43 door owjajoh op 1 Valpartij
Eindbaas!
7 kudos 2026-02-04 13:59:33 door Stomtoevallig op And now for something completely different...
Ik had het spelletje van The Quest For The Holy Grail. Een van de eerste vragen aan de speler was "What is your Gender?" en de keuzes waren "male", "female" of "other". Dat was toen nog humor.
0 kudos 2026-02-04 13:10:45 door Benny Gladjes op And now for something completely different...
@Murgh | 04-02-26 | 10:30: Die ja! Prachtig. Wat een onzin.
1 kudos 2026-02-04 10:46:41 door wiesollichdassagen op And now for something completely different...
Oh ja die was geniaal
7 kudos 2026-02-04 09:30:30 door Murgh op And now for something completely different...
Bedoel je Complete Waste of Time? https://www.youtube.com/watch?...
4 kudos 2026-02-04 09:26:30 door HendigeHerrie op And now for something completely different...
You make me wanna puuuuke my guts out.. bleegh!
4 kudos 2026-02-01 15:33:40 door godzill4 op Wij eisen de nacht op.
Oh, en nu doe je het wel?
0 kudos 2026-01-27 16:03:19 door DaSmokey op Je moet hier dus naar beneden om bij het...
Dat is Budai. Veelvoorkomend misverstand